De medewerkers van Zorgpraktijk Avenue Carnisse doen hun best om u optimale zorg te bieden. Wij hanteren protocollen die de kwaliteit in onze kliniek moeten waarborgen. Desondanks kan het voorkomen dat u toch niet volledig tevreden bent over de behandeling. In dat geval verzoeken wij u uw klacht zo snel mogelijk kenbaar te maken.
Tevredenheid van onze patiënten hebben wij hoog in het vaandel staan en klachten zien wij als een kans om onze zorgverlening verder te verbeteren. U kunt uw klacht schriftelijk indienen of mondeling uiten bij één van onze medewerkers die vervolgens met u een klachtenformulier invult.
Hoe dien ik een klacht in?
De meest snelle en eenvoudigste manier om een klacht in te dienen is uw klacht kenbaar en bespreekbaar te maken bij de persoon die volgens u de klacht heeft veroorzaakt. Deze kan uitleg geven over hetgeen er is gebeurd en wellicht de fout herstellen. U kunt hiervoor ook achteraf bij Zorgpraktijk Avenue Carnisse terecht door een afspraak te maken.
Het is mogelijk dat u niet voor deze aanpak kiest of dat er op deze manier geen oplossing voor uw klacht kan worden gevonden. In dat geval kunt u met uw klacht ook naar de directie gaan. Wanneer u hiervoor kiest kunt u uw klacht schriftelijk richten aan Zorgpraktijk Avenue Carnisse
Ook kunt u schriftelijk klagen, en uw klacht schriftelijk kenbaar maken zonder uw naam te noemen. In het laatste geval wordt uw klacht alleen geregistreerd en intern besproken. U kunt hiervoor het klachtenformulier gebruiken, en sturen aan:
Zorgpraktijk Avenue Carnisse
t.a.v. interne klachten functionaris
Avenue Carnisse 62-64
2993 MH Barendrecht
Afhandeling klacht
Na ontvangst van uw klacht wordt deze in behandeling genomen door onze interne klachtenfunctionaris. Die zal eerst de oorzaak van uw klacht met u bespreken. Binnen 10 werkdagen na binnenkomst van uw klacht wordt er contact met u opgenomen. Pas als we een goed beeld hebben van de oorzaak van uw klacht, kunnen wij een oplossing zoeken.
Onafhankelijke klachtenfunctionaris
Komt u er met Zorgpraktijk Avenue Carnisse niet uit, dan kunt u zich wenden tot een onafhankelijke externe klachtenfunctionaris via klachten@dermavenue.nl. De informatie hiervan zal u zo nodig worden toegestuurd door Zorgpraktijk Avenue Carnisse.
Geschillencommissie voor zelfstandige klinieken in Nederland (ZKN)
Als u een geschil heeft met een zelfstandige kliniek en u komt er niet uit met de kliniek of de klachtenfunctionaris, dan kunt u aankloppen bij de ZKN Geschillencommissie.
Zorgpraktijk Avenue Carnisse is aangesloten bij de geschillencommissie van de brancheorganisatie voor zelfstandige klinieken in Nederland.
https://www.zkn.nl/klachten
https://www.degeschillencommissiezorg.nl/over-ons/zorgcommissies/zelfstandige-klinieken/